hello from the other side - Reisverslag uit Nusa Lembongan, Indonesië van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu hello from the other side - Reisverslag uit Nusa Lembongan, Indonesië van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu

hello from the other side

Blijf op de hoogte en volg Lisa

01 Januari 1970 | Indonesië, Nusa Lembongan

Lieve allemaal,

Wauw, wat een week. Wat zeg ik, anderhalve week. Eindelijk heb ik, door Nyepi (wat? ja, lees maar verder), tijd om te schrijven. Marlies en ik hebben al zo veel gedaan, ik weet haast niet waar ik moet beginnen. Ik begin maar gewoon helemaal in het begin, op Schiphol.

We werden weggebracht door Marijke en Lucas, de mams en paps van Marlies. De heenreis verliep eigenlijk helemaal voorspoedig: we waren op tijd op Schiphol, konden gelijk inchecken en hadden geen vertragingen. Dit betekende dat we zo'n 20 uur later op Bali aankwamen. Omdat het al avond was reden we meteen door naar het hotel in Denpasar, de hoofdstad. De volgende dag hebben we hier een rondje gemaakt, wat gegeten en een tempel bezocht. Omdat het eigenlijk niet een super mooie stad is zijn we die dag direct doorgereisd naar Seminyak, een kustplaatsje in het zuiden. Hier werden we overdonderd door de vele dronken toeristen. Seminyak is blijkbaar het Lloret de Mar voor Australi