in loving memory ♡ - Reisverslag uit Moalboal, Filipijnen van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu in loving memory ♡ - Reisverslag uit Moalboal, Filipijnen van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu

in loving memory ♡

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 September 2015 | Filipijnen, Moalboal

Lieve oma,

Vandaag ben ik op twee plekken tegelijk. Fysiek ben ik in de Filipijnen, in gedachte ben ik in Nederland. Ik denk aan alle lieve mensen die hun laatste eerbetoon aan jou geven. Zo graag zou ik bij jou willen zijn, oma. Maar jij hebt mij gevraagd hier te blijven. En te genieten. Ik heb het je beloofd, dus ik ga die belofte zeker waar maken! Vandaag geniet ik voor jou, lieve schat. Ik weet zeker dat je het ziet.

Als ik terug ben, en opa geeft mij de armbandjes die jij hebt bewaard terug, laat je dan door een kneepje weten dat je er bent? Dan kom ik zo snel mogelijk al mijn avonturen vertellen!

Slaap lekker, heldin. Jij blijft voor altijd mijn lieve vriendinnetje! Even though we are far apart, we are connected by the heart ♡

Liefs Lisa

Ps. Ik hoop dat mam's gehaktballen net zo lekker smaken als die van jou.

• 29 September 2015 - 13:55

Jackelien En Nikky:

Mooi geschreven meid na deze lieve woorden zal ze het zeker meekrijgen. Sterkte, we denken aan je!