angel by my side ♡ - Reisverslag uit Lapu-Lapu City, Filipijnen van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu angel by my side ♡ - Reisverslag uit Lapu-Lapu City, Filipijnen van Lisa Renswoude - WaarBenJij.nu

angel by my side ♡

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 November 2015 | Filipijnen, Lapu-Lapu City

Lieve oma,

Vandaag gaat de familie Renswoude samen op stap. Maar het is niet om een leuke reden. Ze zullen met z'n alle afscheid van jou nemen. Ik ben nog in de Filipijnen, maar in gedachte ben ik vandaag bij jou, bij de familie, bij pap en mam. Ik zal op mijn manier hier afscheid van jou nemen, zoals ik precies 7 weken geleden ook van oma Els afscheid nam.

Weet je nog, oma, dat ik in september net voor ik wegging zei “Tot januari oma, ik zie je dan!” Jij antwoordde bevestigend: “Ja meisje, tot januari.”.
Ik ga jou niet meer zien in januari. Maar het is goed zo. Bedankt voor het laatste zetje dat ik nodig had afgelopen weekend. Jij en oma Els hebben mij goed gesteund.

Thank you for being my angel. Slaap lekker lieve oma.

Liefs Lisa

• 17 November 2015 - 08:11

Papa:

Lieve Lisa,
    Mooi stukje Lisa, wat ben ik blij met jou en dat ik jullie heb.
    Je bent er vandaag iedere minuut in gedachten bij!
    Ik respecteer je,
    XXX papa

• 17 November 2015 - 09:41

Mijam:

Ach lieve Lisa, heel erg veel sterkte met dit verlies. liefs Mirjam